Monday, July 14, 2008

Fizika óra van

"Fizika óra van, én mellette ülök. Nézem a fénylõ, bársonyos haját, a gyönyörû szemét, a szép kezét. Õ rámnéz, és mosolyog. De Õ nem úgy néz rám, Õ csak az úgymond “legjobb barátom”.

Vége az órának, vége a napnak, Õ átjön hozzám elkérni a matekfüzetem. Én odaadom neki, Õ rámmosolyog, az arcomra nyom egy puszit, és azt mondja, köszi! Én el akarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom Õt, és hogy nem akarom, hogy csak barátok legyünk, de Õ nem így néz rám és én ezt tudom.

Másnap találkozunk a suliban, mellette ülök, sír... Sír, mert szakított a barátnőjével Én megvigasztalom, õ átölel érzem, hogy majd kiugrik a szívem.

Egy órán keresztül a karomban fekszik, aztán rámmosolyog, az arcomra nyom egy puszit és azt mondja, köszi. Én el akarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom õt, és hogy nem akarom, hogy csak barát legyünk, de õ nem így néz rám és én ezt tudom.

Telnek a napok, az évek, látom hosszú talárban, az érettségin, látom, amikor átveszi a bizonyítványát. Õ rámmosolyog... Én el akarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom õt, és hogy nem akarom, hogy csak barátok legyünk, de õ nem így néz rám, és én ezt tudom.

Együtt megyünk a fõiskolára, de telnek az évek, és már a diplomaosztón találom magam. Õ még szebb, és szebb a haja, az arca, gyönyörû férfi. Az utolsó nap õ rámmosolyog, az arcomra nyom egy puszit. Én el akarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom õt, és hogy nem akarom hogy csak barátok legyünk, de õ nem így néz rám, és én ezt tudom.

Eltelik rengeteg idõ, én minden héten beszélek vele telefon. És megkapom a szörnyû hírt... Ott állok a koporsójánál, ami nyitva van, látom a fehér gyönyörû arcát. Potyognak a könnyeim. Már nem mosolyog rám, és már nem is kapok tõle puszit...

El akarom neki mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom õt, és hogy nem akarom, hogy csak barátok legyünk, de õ már nem tudhatja ezt.

Késõbb felmegyek a szobájába, és megtalálom a naplóját, és a következõket olvasom: „Rámosolygok, az arcára nyomok egy puszit... El akarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom õt, és hogy nem akarom, hogy csak barátok legyünk, de õ nem így néz rám, és én ezt tudom...”

2 comments:

Anonymous said...

Nagyon erdekes, koszonom

Anonymous said...

Thanks for the erdekes informacio